KODEX.hr

KODEX.hr

Silvio Marić objašnjava važnost Dinamo Business Cluba

Foto: Screenshot

Silvio Marić. Malo stariji obožavatelji Dinama, ali i njega kao nogometaša sjetit će se kako je "Mara" razbijao Partizan, Celtic, ali i druge momčadi, kakav je fighter bio na terenu, a pozitivac i zafrkant izvan njega. Danas je Marić opet u Dinamu, ali ima potpun o drugu funkciju - voditelj je Dinamovog poslovnog kluba.

Ideja Dinamo Business Cluba bila je najbolje vidljiva u loži stadiona Maksimir 6. rujna ove godine kada je održan prvi Dinamo Business Club event, piše Poslovni.hr.

"Inicijativa za osnivanje ovako nečega potekla je od mene jer sam to vani viđao i prepoznao sam da Dinamo ima potencijal za takvo što, pogotovo zato što me velik broj mojih prijatelja, poznanika i poslovnih suradnika uvijek pitao kako da se na neki način približe klubu za koji navijaju. Stvorili smo im, evo, prostor za to, ali i za daljnje umrežavanje s ljudima iz poslovnog svijeta, a s kojima dijele ljubav prema plavoj boji. Moram napomenuti da bez Mire Para koji je otpočetka sa mnom u ovom projektu, pa i mnogih drugih, Dubravka Šiškića koji je naš čovjek za sve, pogotovo vezano za IT rješenja, ali i Maje Alerić Gregurek koja nam je koordinatorica poslova i sve završava sa savršenom mirnoćom, teško da bih mogao zakotrljati tako veliku priču koja ima potencijala da s vremenom postane samo još veća i bolja", priča za Poslovni Silvio Marić i nastavlja:

"Mnogi klubovi u Europi imaju svoje business klubove, a onda unutar njih imaju još dodatne potkategorije i razine sponzorstva. Mi to nemamo na taj način organizirano, kod nas su svi članovi business kluba ista razina te svi imaju jednake uvjete i prava. Kada organizirano neki event, a imamo četiri velika godišnje te bezbroj malih evenata, svi su pozvani i uživaju isti tretman. Također, svaki član našeg kluba ima iste mogućnosti da se predstavi i poveže unutar kluba s drugim članovima te da, ako želi, napravi neki vlastiti event na kojemu bi ugostio sve članove Dinamo Business Cluba. Ono što je kod nas možda malo bolje nego što je to u europskim klubovima koji također imaju business klub, to je da naš vodi bivši igrač, to jest – ja! Svaki član ima direktan kontakt sa mnom i može me oko svega nazvati kada god treba, ja sam mu tu za organizaciju svega te kao neka vrsta ulaza u klub", priča Marić.

GNK Dinamo u posljednje dvije godine otvorio se prema svojim članovima, navijačima i poslovnoj zajednici, što je dovelo do značajnog povećanja broja sponzora i partnera. Dinamo Business Club pruža priliku ozbiljnim poslovnjacima da se uključe u život kluba i umrežavaju kroz različite događaje, uključujući i zajednička putovanja s klubom. Zbog kapaciteta stadiona i loža, broj članova Business Cluba je ograničen kako bi se očuvala ekskluzivnost.

Interes poslovne zajednice za suradnju s Dinamom je velik, a planira se proširenje kapaciteta s gradnjom novog stadiona. Business Club postaje važna platforma za poslovne kontakte i promociju kluba, povezujući ljubav prema sportu s poslovnim prilikama, a uskoro će se proširiti i u inozemstvu.

Ovaj potez dodatno jača financijsku i društvenu poziciju Dinama u hrvatskom nogometu i poslovnom svijetu.

"U planu je s vremenom otvaranje i podružnica Business Cluba u inozemstvu. Ostvareni su već kontakti s Njemačkom i Nizozemskom, a sredinom studenoga u tom smislu oraganiziramo dva velika sastanka s hrvatskom poslovnom zajednicom u SAD-u. Najprije smo u Clevelandu na Plavoj noći, gdje živi velik broj Hrvata i dinamovaca, a onda u New Yorku gdje ćemo prisustvovati prvo velikoj misi naše zajednice u NY-u, potom i ručku s ljudima zainteresiranim da priču šire i “preko Bare”. Također, napravili smo inicijalne kontakte u Australiji", objasnio je Silvio Marić izaključio:

"Što se članova Business Cluba tiče, za njih će novi stadion također označiti svojevrsnu revoluciju. Osim što će imati prednost u kupnji mjesta u loži, bit će također i veće Business Club lože koje će se moći koristiti i u poslovne svrhe za vrijeme u kojemu se ne odigravaju utakmice. Bit će im na raspolaganju i za sastanke tijekom dana".

Ako imate priču javite se na urednik@kodex.hr.